veckan

  2013-05-03 / 19:19:02 / /
Föll helt i glömska att det faktiskt var valborg i onsdags. Efter skolan den dagen åkte jag hem till min syster med carro och prövade smink och hår till balen som äger rum på tisdag. Klockan tio var jag helt förskräckligt trött och somnade med turbanen i håret..
Imorgon ska jag och mamma fixa det sista inför tisdag. Ååh jag är så taggad!

Tränat lite smått och pluggat såklart. Idag bakade vi för fullt och blev klar med det mesta inför projektarbetet. Lite som en tung ryggsäck man gått och burit på som mycket sakta men säkert blir lättare och lättare att bära på.

Hela nästa vecka är jag ledig. Och det behövs. Humörsvängningar av min dåliga sömn jag har om nätterna..
Här kommer lite bilder!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious