Mar. 10, 2013

  2013-03-10 / 15:33:26 / /
Träffade farmor i torsdags innan jag åkte in till stan och träffade lollo för en snabb visit på weddingsquare. Balklänningen inhandlas nog på Nelly.com trots allt! Hittat en röd med snygg rygg, hihi.
I fredags drog jag och Micke till frölunda för lite efterlängtad skridsoåkning. Så jäkla kul trots att jag är en himla skrajj för att ramla! Detta klarade både jag och pojken oss ifrån såklart, blink blink.
Idag följde jag med olivia på en blåsig men välbehövd promenad genom naturreservatet. En timma senare och mitt huvud känns genast mycket lättare. Annars har jag röjt i massa lådor i rummet, slängt gamla dagböcker och skolarbeten. Skööönt. Snart blir det en lång varm dusch! posshaaj.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious