vafan tog mitt lov vägen..

  2013-04-04 / 23:56:15 / /


Dahlsbullen invaderar hela göteborg.



Blåsigt och kallt i skuggan men skansens krona kan nog vara min favoritplats här i staden ändå.

I tisdags promenerade jag och Micke till haga och herrejisses alabama vi gick förbi Håkan Hellström! Micke trodde det var Magnus Uggla först (??!!) men icke. Där gick min flickidol med sitt barn i famnen och jag kände knappt av att jag gick längre. Jag är så jävla töntig egentligen. Haha.. Men bullen var helt okej! Ihp!

Annars har vi testat massa glassar (50% rabatt på pressbyrån denna veckan!!), stött på samma trevliga faktumförsäljare två dar i rad (pappa hade faktiskt redan köpt hem den..) , ätit massa godis och Mickes mammas goda köttfärsås! Fick med mig ett påskägg hem som han hade gömt i min väska också.Har nog världens bästa påskhare till pojkvän!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious